Guess What?

31 08 2007

I’m going out with Daphne right now, we’re going to have lots and lots of fun because we’re just so cool like that.

Holly and Isabel, we’ll be thinking of you….haha.

Everyone have a great weekend and HAPPY LABOR DAY!

Hugs,
Ween

Advertisements




What A Weekend…What A Weekend.

28 08 2007


My weekend was pretty relaxing, or it was supposed to be but turned out to be anything but, relaxing.

Friday night, I had a slumber party planned for the girls in our Singles Branch to just have a girly fest and then organized our Service Project stuff that we needed to get done before next month, sometime. Our Stake is putting together a bunch of School Kits for the poor and we had to make the bags that are going to hold all of the school supplies.

So Friday after work, I rush over to my house to throw some clothes and pack up the stuff I needed to take over to Roro’s house and then I was off to Roro’s house to help her in any way that I could to get the house in order before the girls started arriving. I got to her house a little before 6 and the first of the girls started arriving at about 7ish.

Of the 20 girls that RSVP’d, only about 6 showed up but that didn’t stop us from having a good ol’ time.

We had a blast! We karaoke’d (is that even how you spell it? I’m too lazy to check it so you know what the heck I mean) all night and when I say ALL NIGHT, we really did do that and Mulu once again had everyone in fits of giggles when she sang, Crazy by Patsy Cline and then she had me almost peeing in my pants when she sang Britney Spears’ I’m A Slave For You. Oh goodness, she was her own back up dancer for that one and though I was singing with her, I couldn’t really concentrate because she was making me laugh so hot dang much.

We stayed up way too late (or early since we all went to sleep at about 5 in the morning) and then woke up early to make breakfast and start on the bags, since we had to be up and decent since our Stake Relief Society President was coming by to show us how to do the bags.

So because I can sew worth a damn, I hid in the kitchen with Roro and made the food while Mulu and the others tried their hand at making the bags, which actually turned out really good. We made bags until 6:30pm at night.

I wanted to go to the Stephenie Meyer signing at my local Borders but I was beyond tired and I had Nathan go check it out, since I didn’t have a wristband, I wanted to see if I would be waiting long and since Nathan was on his way back from the beach and he’d be passing the Borders on his way home, I asked him to stop by and see if it’s crowded over there. He called me a little after 5 and was like, “It’s pretty packed over here, what’s going on over here? One of your geeky book conferences?” Then he was like, “Holy crap, is that Whitney right there? And look, it’s Cassie” He saw a bunch of random people from our Church over at Borders because Stephenie Meyer is a member of our Church so a lot of the people from our Church went out to support her, I guess.

After I told the girls (who wanted to go with us to the signing) that Nate said Borders was pretty crowded, we all decided that none of us wanted to go stand in line and so instead of getting dressed, we all stayed in our pajamas, LOL and played Guitar Hero on Cassie’s (the other Cassie) PS2, that game is so much fun! I wanna get it so frickin’ bad! That game is off the hook and if you haven’t played this game, make sure you fix that pronto, this game, I LOVE!

I got home a little after 7 and my happy butt went straight to sleep, I was shaken awake by the shrill noise that is my phone, holy crap is my ringtone really loud, but its my song, Make It Work by Ne Yo, so I wasn’t too mad about it, but man, I was so tired, I checked and saw that I got a text message from Nathan and a voice mail from Daphne. I tried calling Daphne back but I couldn’t hear what she was saying and I was tired so I just hung up and went back to sleep, only to be shaken awake by the same shrill noise a few hours later.

It was Nathan.

He wants to hang out after work, so I need to wake up. I didn’t, of course…I went back to sleep because it was after 11 and then my phone rang again and he was leaving work and on his way to my house, so like the good little girl that I am, I ran a brush through my hair, shook it off my shoulders (it was a good thing, Chelsea straightened my naps for me) threw on the same pair of jeans that I wore to the slumber party and threw a jacket on and thanked my lucky stars it all matched and fell asleep on the couch again waiting for Nathan to get to my house.

I got a call from my cousin Braxton who wanted to know if I was hanging out and I told him, “Yeah, Nathan’s on his way to my house, so get ready, I’m dragging you with me since Chris and Hermy Herm are with him.”

Chris is Nathan’s sisters boyfriend, they both work at the House of Blues and Chris was coming to chill. Hermy Herm is what we call his friend, Herman from Hawaii. Herman is living with Nathan now and we’re all one big happy circle of friends. So, the guys were hungry and they wanted to chill, so I went and chilled with all of the guys…I was the only girl, it was great times for me.

Ugh.

After that, we hung out for awhile and then they took me home. I fell asleep again, texting with Nathan and then fighting over something but I forgot what and then he said that I hung up on him, but I was too tired to care, like Chelsea would say, whatev…=) I didn’t get to sleep until about 4 am. What’s new?

Sunday morning, I had to be up early because Mulu had a meeting at Church and then Tita and B Nice had to sing in Sacrament and they wanted to practice their song so I got my happy butt up at the ungodly hour of 8 o’clock on a weekend and got dressed.

Mulu and Tita came and got me and we went to Church. The girls practiced their song and totally rocked it out because I swear I was in tears, listening to them sing, my favorite song, “Its Real” and then Church started.

It’s funny because there was a guy that got baptized yesterday and he’s been coming to our Branch for awhile now and B Nice comes to our Branch to sing (she’s never been to our Branch before) and it’s such a small world because she knew Rodney, since they work together and she didn’t know he was taking discussions and he didn’t know that she was a member, LOL…poor B Nice is not setting a good example at work, LOL.

Man, I love listening to my friend Tita Boom sing, the girl can blow. B Nice too, and they did such an amazing job singing at Church and then again at the baptism last night. It was the business. I can’t wait to listen to them again.

After Church, Nathan, Herman and I went to lunch. Nathan treated us to L&L’s (it seems to be my staple after Church, since this is the exact same restaurant that me, Mulu and Miah went to lunch after Church last Sunday) and then Miah started calling, because I needed to doing the program. I told Nathan to take me to Compton and he had a fit, because Nathan isn’t liked too well over in Compton so after a bunch of words thrown all over the car and him dragging me to take Braxton something to eat, he finally took me over to Compton, two hours later.

*sigh*

I got the programs done, made Nathan go to the baptism, put him to work and then made him come to Jamba Juice after the baptism (I know, we’re horrible, huh?) so that he can pay for me and Brenna’s Jamba Juice and then after he paid for our Jamba Juice and all of us headed over to Compton, he went home.

I hung out in Compton for a little bit, said my goodbyes to my 2nd Mom who is leaving for Samoa for a couple of weeks and then we all headed out. Roro took me and Brenna home and then I put Brenna to sleep and not too long after I got home, Nathan came and picked me up to hang out some more…

…yeah, I know, lots and lots of hanging out with Nathan, it’s a good and a bad thing but I can’t stop it because I love the company.

But man, I had me a good ol’ time last night….*sigh*





My Honey Baby….Chase…

20 08 2007

…started Kindergarten today.

The above video is a video that we took of Chase, leanin’ wit’ it and rockin’ wit’ it to Walk it Out in the car on our way to something, I forget what. But we took it on Chelsea’s camera phone so it’s all fuzzy but it was too cute.

I can’t believe he’s already in school, it seemed like just yesterday that Chase was 2 years old and almost getting my brother, Pete arrested for child endangerment. LOL. But my little Chasey boy is a grown boy these days and pretty soon he’s going to be ruling the school, just like the Seniors at Rydell High did in Grease.

As he was getting ready for school today, you can hear the excitement falling through his words and man, it was just so effing cute.

And as I was talking and listening to him this morning, so many incidents over the years went through my mind and I was like, “I’m blogging about Chase today” …so you guys can fall in love with him just a little, the way I do everyday.

When Chase was born, I was his nanny when his Mom went back to work. I watched him for the most part, but my brother Pete was the one that was really close to him because not too long after Chase turned 1 did Pete start watching him because I started working here at my current job. So, he’s really close to my brother. He idolizes him and just thinks the world of him, it’s so cute to watch Chase trying to mimick every little thing that Pete does, it’s the best.

Anyway, the other day Cool Guy came over to my house and we were outside playing with the kids and just having a good time. Chase was riding his bike around the block, Brenna was on the scooter, riding alongside Chase. Chloe, Chelsea and my cousin Braxton were playing volleyball in the street and me and Nathan (Cool Guy) were just hanging out with my baby, Aubrey. Aubrey’s Mom had just pulled up and she took Aubrey from me when Nathan was sitting in his car, changing the song, said something smart to me and I reached in through the window and tried to smack him (playfully of course) like I always do and instead of hitting him, I pinched him. Well, before I could take my hand away, he rolled up the window, pinning my arm inside his car and though it didn’t hurt bad, I was laughing and yelling at him to knock it off, Chase saw what was going on and he jumped off his bike and came running to my rescue.

It was the cutest thing.

He was yelling at Nathan to stop hurting me or he was going to punch him really hard. I thought he was the most adorable little 5 year old boy in the world.

The following conversation took place:

Chase: That’s it, I’m going to punch you in your face. It’s going to hurt really bad.
Nathan: *kneeling beside him* Give me your best shot.
Chase: *rolling up his sleeve and warming up his pimp hand* Shaking his head, don’t ever hurt my Aunt again or you’re going to pay.

Nathan laughed and shook his hand, telling him that he’s a good protector. And then a little while later, Nathan and I were once again, playing around and the window got rolled up on my arm again, with Nathan laughing his guts out and me screeching for him to quit it.

Tiffany (Aubrey’s Mom) and Aubrey are sitting at the little wall on the side of my house, playing around when Chase runs over to Tiffany and tells her (this is what she told me happened).

Chase: Tiff, call Pete and tell him to get over here right now, Nathan is hurting Aunty Wena again.

It was so cute!

Tiffany was telling Pete all about what happened and how cute Chase was trying to protect me from Nathan that he called me and asked me what happened. So, I told Pete and then I started laughing because I’m like, “Did you really think Nathan was hurting me? Were you trying to find out if you were going to kick Nathan’s ass or what?”

Pete just shrugged his shoulders and was like, “I’m just making sure, Chase was worried, I wanted to make sure that he was worrying for nothing.”

*rolls eyes*

You just gotta love my protectors.

So I was telling Nathan about it yesterday and we shared a laugh about it and then he was like, “So Chase doesn’t like me? Damn…fix that because I love that little boy.”





Thursday Thirteen……Things I Need to Pick Up…

16 08 2007


…from Target.

It’s been a cool minute since I’ve been in Target to get things that I’ve needed and wanted. I’ve been on a tight budget the past few months so I’ve had to limit my buying stuff and well, I’m in dire need of a LOT of things and really, I just want to spend some money this weekend so that’s exactly what I’m going to do.

Here’s my shopping list of things to get…and things I want to get, just because.

1. Shampoo/Conditioner.

I’m down to putting water in my bottle and shaking it up to make the shampoo last, how sad is that? Tonight, I’m honestly thinking of using Brenna’s shampoo and conditioner.

2. Lotion.

I use Dove lotion, the cucumber one and man that smells so frickin’ good, I like to keep more than one of these bottles and I’m down to my last bottle, I don’t have an extra one and so I need to pick some more up.

3. Razors.

My sister just saw that I was typing out this post and she’s like, well, you can pick up some more razors, Chloe and Chelsea used most of them already so we need more. So that’s on the list.

4. Surfboards and Plugs.

She also said, “While you’re at it, pick up more surfboards and plugs.” So, on the list it goes.

5. Facial Cleanser.

I need more of this, just because I’m going over there, I’m not desperate for this but I could use more.

6. Tide.

My laundry pile is ginormous, I need to stop buying new clothes and wash the clothes that I have already…sheesh.

7. New Shoes for Brenna.

I’m sure I’m not going to get this at Target, but I need to remember to get Brenna some new shoes before school starts….her old vans have a hole in them and she just needs new ones, it’s about that time.

8. Back to School Supplies.

School starts next month and Brenna needs crap for it so I’ll be buying these things soon, you know the regulars…papers, notebook, penicils, markers and errthang like that.

9. A New Church Dress.

It’s been a few weeks since I’ve gotten a new Church Dress, I’m due.

10. Something NEW to read.

Any suggestions on this one? I’m in a slump of the worst kind and I’m wanting to get out of this funk…any pimps ya’ll can help me out with?

11. The Neyo CD.

I’m stuck on stupid for Neyo right now…when the CD first came out, I bought the cd on iTunes but I want to have the actual CD, so I want to pick this up from Target this weekend. My songs are #10 and #12 oh and #3…those are the cuts! GET THIS CD IF YOU HAVEN’T, it’s the bomb!

12. A New Digital Camera.

I need to either get my camera fixed or get a new one…I’m leaning toward getting a new one though, but I like my old one…oh the decisions I have to make. Ugh.

13. A Man..

Yeah, I said it….haha.





Doin’ The Ipod Shuffle…

15 08 2007


…because Mailyn did it the other day and I thought it was cool so I’m totally stealing this from her to do on my blog here today…let’s see what my answers are, hehe.

* Open your iTunes or other music player and hit Shuffle…
* Answer each question with the song that plays…
* For each new question hit forward to get the next song…

l.) How am I feeling today?
Make it Work by Neyo.

2.) Where will I get married?
*gasp* I’m Never by Aaradhna. SAY IT AINT SO!

3.) What is my best friend’s theme song?
Before and After by Corey Williams.

4.) What was high school like?
If I Was Your Man by Joe. hahahahahah.

5.) What is the best thing about me?
Go On Girl by Neyo.

6.) How’s today gonna to be?
Brown Eyed Blues by Adrian Hood.

7.) What is in store for next weekend?
Can’t Wait Another Minute by Hi 5.

8.) What song describes my parents?
Teach Me by Musiq Soulchild.

9.) How is my life going?
Home Is Where You Belong by Bobby Valentino.

10.) What song will they play at my funeral?
Anyway by Gavin Degraw, oh hell to the no, that sounds like, so here lays Rowena, she’ll be missed by us I guess, so anyway….did you guys see The Hills last night? OH HELL TO THE EFFING NO, YA’LL BETTER MISS ME!

11.) How does the world see me?
OH MY FRICKIN’ HELL, I kid you not, today must not be my day because the song that just came on is DADDYS LITTLE DEFECT by Sugarcult…OH HELL TO THE FRICKIN NO!

12.) What do my friends really think of me?
Okay, this is better…Angels Brought Me Here by Carrie Underwood…the one she sang on American Idol. Hehe, yeah I know this, I really know this to be true, haha.

13.) Do people secretly lust after me?
LMBO, Got a Right to be Wrong by Joss Stone. LOL…this thing is NOT good for my self esteem! haha.

14.) How can I make myself happy?
Let Me Go by 3 Doors Down.

15.) What should I do with my life?
Hands Up in the Air by Craig David, LOL.

16.) Will I ever have children?
I Miss You by Klymaxx, where’s Brenna going?

17.) What’s a good advice for me?
Dirt Off my Shoulder by Jay Z, LOL…toot dat thang, Jigga my ni-well you know…haha.

18.) What do I think my current theme song is?
Upside Down by A Teens, yeah I got this song on my iTunes, and what? haha…

19.) What does everyone else think my current theme song is?
LMBO, Alone by Heart but sung by Carrie Underwood, OMGOSH this meme SUCKS ASS!

20.) What type of men do I like?
Heartbreaker by Mariah Carey, aint that the truth….they all just break my heart, stupid jerks!

21.) Will I get married?
One Day by Simple Plan, …LMBO, much better, iTunes, much better…

22.) What should I do with my love life?
Lean Like a Cholo by those Mexican Guys I don’t know their name, haha….for real? LOL…

23.) What’s sex like?
Sex with my Ex by Neyo…what the hell???

24.) Where will I live?
Freaky in the Club by R Kelly…I’m gonna live freaky in a club? THATS RIGHT YEEEAAHHHH!!!

25.) What will your dying words be?
This Aint a Scene, it’s An Arm Race by Fall Out Boy. LOL.

OMGOSH that was frickin’ hilarious, thanks so much to Mailyn for doing this, it WAS fun…haha. Until tomorrow…=)





A Middle Name Thing…

14 08 2007


Izzy tagged me for this mug so here’s my entry, but first….

DA RULES:

1) You have to post these rules before you give the facts.

2)You must list one fact that is somehow relevant to your life for each letter of their middle name. If you don’t have a middle name, use the middle name you would have liked to have had.

3) When you are tagged, you need to write your own blog post containing your own middle name game facts.

4) At the end of your blog post, you need to choose one person for each letter of your middle name to tag. Don’t forget to leave them a comment telling them they’re tagged, and to read your blog.

Alright, so my middle name is Nilla…yeah yeah like those damn wafers, but its pronounced Neelah, instead of vaNILLA…ya know? Alright, on with the stuff…

No sex in the champagne room!
I need a man to ride, ride, ride…LOL.
Let it go….if he aint gonna treat you the way he should, then LET IT GO….haha.
Lost without you, can’t help myself…how does it feel, to know that I love you babe??? Ehhh.
A down ass bitch, that’s me!

Oh, sorry….I’m trying to think of things that are relevant to my life but am coming up short, so let’s try this again….

Need new shoes.
I need a man.
Loves David Beckham.
Loves the hot menz….
Amazing personality….

Yeah, there you go! =)

I’m tagging: Nath, Izzy(oh wait, you did it already, syke your toes!), ehhh I don’t know.





Damn…They Can Dance.

13 08 2007

So I haven’t been watching this season of So You Think You Can Dance all that much mainly because I haven’t been around to watch it but I was trying to catch up on some performances from the likes of Neil, Sabra, Lauren, Pasha and Dominic because I remembered them from the episodes that I did watch and enjoyed their performances…

…so anyway, I’m totally blown away by one performance that I saw on Friday. It was totally reminiscent of my absolute favorite performance on LAST season’s SYTYCD, with Ivan and Alysson. Remember, this performance?

Sexy Love by Neyo?

Well this season, Dominic and Sabra performed to my frickin’ jam by Neyo….Make It Work. Check it out:

Goodness, I effing love hip hop dancing and this new one, choreographed by Shane Sparks totally takes the cake. I love Ivan way more than I love Dominic but Dominic totally tworked it out. It was great and I had to post these videos on my blog to immortalize them on here because hot damn, I LOVE IT!